Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор за алфа 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Абе има аномалии от слаб ток,аз лично го изпитах с 3.0 палеше трудно сутрин и прекъсваше,все едно не работеше на 6-цилиндъра,след подмяната на акумулатора(нов 95аh) няма и помен от този проблем,няма начин да е съвпадение и всичко да се е оправило от самосебеси,поне при мен този филм го няма.
    П.С на JTD-то съм с някакъв BMW 100аh и вече от октомври 2012г. когато купих колата никакви ядове въпреки че напоследък я карам рядко,вярно че е в гараж,но пали от раз.

    Comment


    • #32
      Неколкократно повторих в половината от постовете си, че всеки си преценява.
      При мен е така, имал-дал - купил съм си един за по-дълъг период и предоставящ комфорт, вместо два с обша по-голяма стойност, като си спестявам допълнително време и нерви + пари.
      Относто мнението ви конструкторите от ФИАТ - просто е смешно да го коментирам.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
        Абе има аномалии от слаб ток,аз лично го изпитах с 3.0 палеше трудно сутрин и прекъсваше,все едно не работеше на 6-цилиндъра,след подмяната на акумулатора(нов 95аh) няма и помен от този проблем,няма начин да е съвпадение и всичко да се е оправило от самосебеси,поне при мен този филм го няма.
        П.С на JTD-то съм с някакъв BMW 100аh и вече от октомври 2012г. когато купих колата никакви ядове въпреки че напоследък я карам рядко,вярно че е в гараж,но пали от раз.
        Подобен мотор при мен работи еднакво добре с чисто нов 62ач. акумулатор и стар 100ач.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #34
          Аз знам,че и 75аh щеше да му е напълно достатъчен,но взех по голям че изпадна да много добра цена,а и не на последно място заради по дългия живот.(поне се надявам)

          Comment


          • #35
            Това с живота е много относително. Ако я караш на къси разстояния и я палиш няколко пъти на ден студена, няма как да очакваш батерията да изкара повече от 3-4 години, и то в най-добрия случай. Особено, ако имаш утечка (каквато имам аз).

            Comment


            • #36
              Затова, че имаш утечка не ти виновен акумулатора - и атомна централа да си сложиш, пак ще изтощи.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #37
                В момента съм с 75-ца на Т.С.-ка и не се ли кара всеки ден колата на втория ден почват да премигват лампите на таблото като пали и едвам върти стартера. Със стария 100Ач нямаше този проблем и 5 дена да не е палена. Просто за да е сигурно, че ще запалиш и след 2 седмици висене пред блока си трябва мощен акумулатор.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #38
                  Нещо от рода на 60 и няколко ач немски акумулатор мотор тс непален 12 дена запали на третата секунда.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                    В момента съм с 75-ца на Т.С.-ка и не се ли кара всеки ден колата на втория ден почват да премигват лампите на таблото като пали и едвам върти стартера. Със стария 100Ач нямаше този проблем и 5 дена да не е палена. Просто за да е сигурно, че ще запалиш и след 2 седмици висене пред блока си трябва мощен акумулатор.
                    Това не е редно, провери дали нямаш някъде утечка по системата. А има възможност и акумулатора да е тръгнал да издава багажа, стария бош силвър започна с тези номера...

                    Comment


                    • #40
                      Не мога да разбера какво е това безочие от хора, които не са карали с нов 100а/ч-ов акумулатор, да дават мнение по въпроса, по предположение и догатки и по техни си измислени аналогии.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                        Не мога да разбера какво е това безочие от хора, които не са карали с нов 100а/ч-ов акумулатор, да дават мнение по въпроса, по предположение и догатки и по техни си измислени аналогии.
                        Лоши хора, карат със 75Аh
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                          Не мога да разбера какво е това безочие от хора, които не са карали с нов 100а/ч-ов акумулатор, да дават мнение по въпроса, по предположение и догатки и по техни си измислени аналогии.
                          Ти си егати и зачукания кретен. Разбрахме, че си дал 1/3 от стойността на колата ти за акумулатор, няма смисъл постоянно да се обаждаш като последна инстанция. По книжка, такъв акумулатор препоръчват за A8 4.2 TDI, щом си достатъчно тъп да го сложиш на 2.0 бензин кола от миналия век, добре. Ама недей да правиш на тъпи и другите.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Това не е редно, провери дали нямаш някъде утечка по системата. А има възможност и акумулатора да е тръгнал да издава багажа, стария бош силвър започна с тези номера...
                            +1

                            С 55 A/h на повече от 4 години (Fiam) няма проблем с палене след седмица. Трябва да е много студено за да не може да запали.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Защо пък само един да е прецакан със сто. Може да върже и друг.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Защо пък само един да е прецакан със сто. Може да върже и друг.
                                Ааа, нека. Като закъсаме с тия мижави акумулатори, кой иначе ще ни дава ток?

                                Comment

                                Working...
                                X